01 January 2007

Happy new year


Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία πάνω απ' όλα, μπόλικη αγάπη, ευτυχία και πάντα μ' ένα χαμόγελο στα χείλη!

01.58πμ, sms από την Ε
"Εύχομαι τούτη η χρονιά για σένα να διαφέρει κι ό,τι ποθείς κι ό,τι ζητάς στη πόρτα να στο φέρει"

Από άυλα αγαθά φτου φτου φτου μας, είμαστε comple(t), σαν το γιαουρτάκι της ΔΕΛΤΑ ένα πράγμα. Σ' αυτό το σημείο όμως είναι που επιδεικνύω την μεγαλοπρέπεια της πλεονεξίας μου και ζητάω από:

*τον Άγιο Βασίλη (γιατί είναι πραγματικά Άγιος άνθρωπος ο πατέρας μου, δεν το λέω επειδή είναι πατέρας μου - μπαμπάκα σε λατρεύω) να γίνει χορηγός για να πάρω ένα καινούργιο αμαξάκι (btw χρόνια πολλά και για την ονομαστική σου εορτή)

*τον Άγιο Χ (Άγιος άνθρωπος και ο δάσκαλος της σχολής οδηγών, έχει απίστευτη υπομονή κάθε φορά που επιχειρώ να παρκάρω) να μου δώσει επιτέλους το δίπλωμα

*τον Άγιο Παναγιώτη Π να μου δώσει το πτυχίο μου, αν όχι μέσα στο 2007, έστω το 2008 - είναι κρίμα να αποκτήσει η σχολή ν+1 αιώνιους φοιτητές

Και αφού θέσαμε τους πρώτους στόχους μας για το 2007, καιρός να δράσουμε κατάλληλα για να τους επιτεύξουμε - αρχίζει διάβασμα Μικρο και Μακρο και μετά μια βόλτα με την μπέμπα του μπαμπά, για να τελειοποιήσουμε το παρκάρισμά μας..
Αστειεύομαι και για τα 2!

6 comments:

RioSif said...

Λοιπόν σου εύχομαι αφού όλα "τα υλικά" όπως λες τα διαθέτης να αποκτήσεις και τα "πνευματικά πράγματα" που επιθυμείς! Δηλαδή να πάρεις το δίπλωμα για το αυτοκίνητο, το ίδιο το αυτοκίνητο, το πτυχίο σου... Ε και μία προαγωγή δεν θα σε χάλαγε έτσι? Και να γίνει... στην θέση του... όπως έλεγες παλιά!
Suzuki Swift να πάρεις! Είναι τέλειο! Εγώ αυτό ήθελα να πάρω αλλά προέκυψε συμβιβασμός και πήρα ένα μεταχειρισμένο Hyundai Accent... Τι να κάνουμε...
Επί τι ευκαιρία να σου ευχηθώ επίσης να καταφέρεις να μην συμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο από αυτό που πραγματικά επιθυμείς...(άσχετο αλλά μου ήρθε...)
Επίσης ήθελα να σου πω:
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ??
Σε βρήκα όμως είδες?
Χεχε!
Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!
Κάτι με έχει πιάσει σήμερα και γράφω σε blog... Τες πα, άρρωστος θα είμαι, θα μου περάσει! Άντε καλή συνέχεια! Θα σε παρακολουθώ ποιο συχνά! Σε θέτω υπό παρακολούθηση δηλαδή! :-)

Bye!

Πολλά έγραψα πάλι... τσ τσ τσ...

SkiA said...

Ha ha ha! Τι κάνεις βρε ψυχή? Οντως χάθηκα, λόγω ανωτέρας βίας (εν ολίγοις έπεσα σε ζηλιάρη boyfriend, που δεν άντεχε να βλέπει male accounts στο msn, πάνε όμως αυτά πλέον)
Βλέπω θυμάσαι ακόμα την ατάκα μου ... στη θέση του ... ;o)
Βασικά εγώ σκέφτομαι για κανένα corsa , θα δούμε, με το καλό να πάρω πρώτα το δίπλωμα!

Θα γράψω ειδικό post με το οποίο θα ενημερώνω όλους τους αγαπημένους μου ανθρώπους να μη κυκλοφορούν στα δυτικά προάστεια!

Χρόνια πολλά και σ'εσένα, καλή χρονια, ό,τι επιθυμείς!
Keep in touch :o)

t.pliatsikas said...

kala eisai apisteuti! ti na pw kai poll gia to autokinito kai ola!!!
kana mageireuto etoimase!!!

SkiA said...

Ε, ναι dodo καμάρι μου, είπα να ζητήσω τη βοήθεια του κοινού!!
Όσο για το μαγειρευτό, μην περιμένεις να ανεβάσω στο blog συνταγή για τυροπιτάκια

ps: ελπίζω να ψήφισες opel στη δημοσκόπηση,ε :pp

Μαύρος Γάτος said...

Καλή χρονιά!

Σ:))))

SkiA said...

Χρόνια πολλά Μαύρε Γάτε!
Καλή χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα!!

Vivre la révolution ;o)