10 February 2007

Παλιμπαιδισμός εν έτει 2007 part I





Think Pink











Gee, Brain, what are we going to do tonight?

The same thing we do every night, try to take over the world!









Dr. Claw: I'll get you next time, Gadget. Next time!
M.A.D Cat: Meeeoww!









Yabba Dabba Do








"Ooo, those goody-goody Smurfs make me sick! "
- Gargamel







Kermit:
And now a man who needs no introduction, so what am I doing out here?









I 'm strong to the finish 'cause I eat all my spinach, I' m Popeye The Sailor Man! Toot! Toot









Scooby Doo , where are you??









George Wilson: I can't stand that kid, he's a menace!








Care Bear Countdown, 4, 3, 2, 1





PS: Τον player τον έβαλα προσωρινά δεξιά. Έχω βάλει να κάνει autoload, σε περίπτωση όμως που δεν ξεκινήσει, απλά κάντε κλικ στο play. Έκανα preview με ff 1.5.0.9 και opera 9.02 & 9.10 και είναι οκ (με εγκατεστημένο το κατάλληλο plug-in φυσικά). Με explorer 7 δεν ανοίγει - η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, πάει για ύπνο και θα δει τον κώδικα αύριο :p
Night ppl

10 comments:

Anonymous said...

δεν μου το φορτωνει... :(

RioSif said...

Oute emena!
Kati prepei na exeis kanei lathos... :-)
Try again, exo agonia meta apo toses meres pou exeis na postareis! :-P

SkiA said...

Το έβαλα προσωρινά στη δεξιά στήλη, μέχρι να βρω χρόνο να δω τι έχω κάνει λάθος στον κώδικα. Πάντως με ff και opera ανοίγει κανονικά (τουλάχιστον σε 2-3 pc που έκανα test)
Anyway, θα το κοιτάξω αύριο!
Κάτι ήξερα και διάλεξα να σπουδάσω οικονομικά - η πληροφορική δεν με πάει μία :p
Night guys

RioSif said...

Τι να σου πω... Εμένα με ΙΕ7 παίζει. Με Opera 9.1 δεν παίζει :-( . Έχω εγκατεστημένο το flash plugin... Τες πα...
Αλλά τι μου θύμησες τώρα!!
Μεγαλώσαμε... Περάσανε τα χρόνια, ωραίες εποχές...

RioSif said...

T0ora paizei... :-$

Shades said...

Όλα τα λεφτά οι μουσικές φέρνουν στο νου άπειρα συναισθήματα.
Καλημέρα.

Valm said...

άψογο ποστ!!

SkiA said...

@Riosif
Κι εμένα τις μισές φορές ανοίγει χωρίς πρόβλημα, τις άλλες μισές με γειώνει (συγχωρέστε με για την έκφραση):S

@Shades in the dark
Καλημέρα, με μία μικρή καθυστέρηση!
Η αφορμή για το συγκεκριμένο post ήταν ένας από τους πρώτους μου hard disks, που ήρθε στην επιφάνεια την περασμένη βδομάδα. Επειδή δεν είχα cd-rw τότε, είχα αφήσει όλα τα αρχεία στον τρομερό σκληρό, χωρητικότητας 3-ολόκληρα-GB. Περιείχε κάτι downloads, τα οποία χρονολογούνται επί εποχής napster και 56k , ανάμεσα στα οποία και μερικά τα themes που ανέβασα :D

@lexx
Χαίρομαι που σου άρεσε, ετοιμάζω και part II :p
Btw τελείωσα το dreamfall και το έχω ήδη προτείνει σε 4-5 άτομα.. και ο ιός σου εξαπλώνεται!! :D

Anonymous said...

Το ειδα και εγω. Πολυ ωραιο!

Anonymous said...

Όλα αυτά που κατέβασες είναι όλα γνωστά σε μένα!!! τα έβλεπα όλα σε κάθε κανάλι και νομίζω πως ο Ρόζ Πάνθηρας είχε παιχτεί στον ΑΝΤ1.