20 February 2007

5 Πράγματα που λίγο πολύ ξέρετε για μένα

Καταρχήν καλή εβδομάδα, γιατί με εξαίρεση κάποιους που εργάζονταν μέσα στο 3μερο (βλέπε RooF), για τους υπόλοιπους (δημόσιους υπαλλήλους, φοιτητές, μαθητές, αδειούχους, κτλ) η εβδομάδα αρχίζει από σήμερα!
Θα συνεχίσω τη γνωστή πάσα που μου έκανε ο φίλτατος RooF και θα παραθέσω 5 πράγματα για μένα

1. Ναι, όπως ήδη έχετε καταλάβει, λατρεύω τα παλιά καλά παιδικά (βλέπε πιο κάτω post), ακόμα κι αν κάποιοι το θεωρούν γλυκανάλατο.

2. Έχω 3 κολλητές όλες κι όλες (οι υπόλοιποι/ες συγκαταλέγονται στην κατηγορία "παρέα") -
τη Φ την ξέρω από γεννησιμιού (όταν ήμασταν μικρές , μας έβαζαν οι γονείς μας δίπλα δίπλα και αρχίζαμε τη συναυλία "ουά" η μία, "ουά" και η άλλη. Μπορεί κατά καιρούς να έχουμε χωριστεί για κάποια διαστήματα, αλλά το κουμπαριλίκι δεν το γλιτώνουμε :p
την Ε την ξέρω από το νηπιαγωγείο, περάσαμε μαζί όλα τα σχολικά χρόνια, μέχρι που εκείνη επέλεξε ένστολο επάγγελμα κι εγώ αποφάσισα να ξεφυλλίζω τα συγγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών
την Α την ξέρω επίσης από το νηπιαγωγείο - για κάποιο διάστημα έφυγε για Κύπρο με τους δικούς της, αλλά επέστρεψε δριμύτερη για σπουδές στην Αθήνα. Εκτοτε έχουμε γυρίσει όλες τις πίστες και όλα τα προγράμματα, από Παπακωνσταντίνου, μέχρι Χατζηγιάννη!

3. Όταν ήμουν μικρή και βγαίναμε έξω με τους γονείς μου, κυκλοφορούσα πάντα με ένα βιβλίο στο χέρι, είτε ήταν Μίκυ Μάους, είτε Πηνελόπη Δέλτα (αξέχαστο το "Παραμύθι χωρίς όνομα), είτε Ιούλιος Βέρν (το "Ταξίδι στο κέντρο της γης", τις "20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα" και το "Γύρο του κόσμου σε 80 μέρες", τα είχα σχεδόν αποστηθίσει). Διάβαζα μανιωδώς, γιατί φοβόμουν ότι μια ζωή δεν φτάνει για να καταφέρω να τελειώσω όλα τα λογοτεχνικά βιβλία που θεωρούσα must

4. Παραδέχομαι ότι είμαι σπιτόγατα. Προτιμώ να μείνω μέσα, να φωνάξω την Α ή την Φ, για να μαγειρέψουμε τίποτα και να αράξουμε στον καναπέ και να δούμε dvd, Ευαγγελάτο, ή να ακούσουμε μουσική και να κάνουμε κοινωνικά σχόλια, παρά να τρέχω στα clubάκια/μπουζούκια, όπου δεν ξέρω τι πίνω και να ακούω την ίδια και την ίδια μουσική (καλά, δε λέω, μια φορά στις 15 καλά είναι κι αυτά). Άσε που πλέον μαζεύω λεφτά για αμάξι (είπαμε όταν βγω στους δρόμους θα σας ενημερώσω) και βρίσκομαι σε οικονομικές στενότητες (δικαιολογίες :p)

5. Λατρεύω οτιδήποτε έχει σχέση με αρχαίους πολιτισμούς (Αιγύπτιων, Ελλήνων, Ίνκας, Μάγια), με φιλοσοφία (Θιβετιανων), με μυστήρια (να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είχα όλη τη συλλογή από τον "Άλφρεντ Χίτσκοκ και τους 3 ντετεκτιβ", αλλά τη χάρισα στη βιβλιοθήκη του χωριού μου, γιατί πλέον η δική μου βιβλιοθήκη έχει γεμίσει με Marx, Thomas R. Malthus, Keynes, J.K. Galbraith, Μικροοικονομικές, Μακροοικονομικές, κτλ)

Κάνω πάσα στην li και στον παράξενο, μια που όλοι οι υπόλοιποι το έχετε ήδη κάνει

6 comments:

Anonymous said...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ταιριάζουμε.:) Χωρίς πλάκα. Απίστευτο!

Anonymous said...

ΑΑ! Και διαλεξε ένα αμάξι! Θα βγούνε άλλα σε λίγο καιρό :P

SkiA said...

Σε τι απ' όλα?? Μη μου πεις ότι διάβαζες κι εσύ τον "Άλφρεντ Χίτσκοκ και τους 3 Ντετέκτιβ" :p
Όσο για το αμάξι, θα ψάξω για κανένα μεταχειρισμένο μέχρι 4.000-5.000 (τόσα έχω στην άκρη αυτή τη στιγμή) και εάν δε βρω κάτι μέχρι το Πάσχα, θα γυρίσω όλες τις αντιπροσωπίες και θα κολλήσω στο νέο μου απόκτημα ένα τεράστιο "Ν"

LitsaKi said...

xaaxaxaxaxaxaxa


έχει δικιο roof :P

άλλαξε τα αυτοκινητα χεχεχεχε


πάντςσ πολλά δεν τα ήξερα...

Να έμαθα κ κάτι για εσένα έπιπλέον....



(Δεν ανέφερεs πως η αδερφή σου, σου σπάει τα νέυρα) :P

Anonymous said...

στα 1,3,4,5 σε γενικές γραμμές αν εξαιρέσεις πχ τα βιβλία από το 5 ήμαστε δίδυμα ¨:P

SkiA said...

@li
Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες (ότι η μικρή μου τη δίνει ώρες ώρες)! Ευτυχώς τον τελευταίο καιρό έχει βελτιωθεί :D

@RooF
1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου παιδικό? Για δώσε καμία ιδέα τι να νοικιάσω next time που θα περάσω από το video club!
3. Έχεις κανένα βιβλίο να προτείνεις, θέλω να διαβάσω κανένα μυθιστόρημα, μια που η εξεταστική θα αργήσει πολύ ακομα!
4. Κι εσύ σπιτόγατος? :p