31 March 2007

Τα 7 θαύματα της 7ης τέχνης

Προσπάθησα να το αποφύγω, αλλά ύστερα από πρόσκληση του Roof και της Quel Marth σας παρουσιάζω μερικές από τις αγαπημένες μου ταινίες. Θα έλεγα ότι ο τίτλος του post είναι ατυχής, γιατί σίγουρα δεν πρόκειται για τα 7 θαύματα της 7ης τέχνης - δεν πρόκειται για υπερπαραγωγές με εφέ που σε καθηλώνουν, αλλά για ταινίες που με "άγγιξαν" με τον δικό τους τρόπο


Breakfast at Tiffany's
Αγαπημένη μου φράση, από την αξιαγάπητη, αφελή, γοητευτική, πεισματάρα πρωταγωνίστρια!
Holly Golightly:
If I could find a real-life place that'd make me feel like Tiffany's, then - then I'd buy some furniture and give the cat a name!


Πολίτικη Κουζίνα
Τι να πει κανείς για την "Πολίτικη Κουζίνα"! Υπέροχο soundtrack, μαγική ατμόσφαιρα, με συγκίνησε πραγματικά και μου άφησε ένα κουσούρι: από τότε χρησιμοποιώ πολλά μπαχαρικά στην κουζίνα... και κυρίως κανέλα (έχει μια γεύση, γλυκιά και πικρή ταυτόχρονα)



Amélie
Τη γούσταρα αυτή την ταινιούλα, γιατί πολύ απλά ήταν κάτι διαφορετικό από τις κλασικές υπερπαραγωγές του Hollywood. Εκκεντρική και ασυνήθιστη, με πρωταγωνίστρια που προσπαθούσε να απονείμει τη δικαιοσύνη γύρω της με το δικό της τρόπο



Todo sobre mi madre
Τι να πει κανείς σε μια μητέρα που χάνει τον έφηβο γιο της, βρίσκει τη δύναμη να κάνει δωρεά τα όργανά του και ξεκινάει ένα ταξίδι για την αναζήτηση του πατέρα του. Τις καταστάσεις που ακολούθησαν τις θεώρησα λίγο προκλητικές (12 χρονών ήμουν όταν την πρωτοείδα). Almodovar σε όλο του το μεγαλείο



Love Actually
Η χαζορομαντική μου φύση ξαναχτυπά! Παραδόξως λάτρεψα τόσο την ταινιούλα, όσο και το soundtrack. Συμπάθησα τις παράλληλες ιστορίες που παρουσίαζε, συμπάθησα και το "I'll see it through" των Texas που ακουγόταν στο backround :)



Hotaru no haka
Συγκινήθηκα, δάκρυσα, έκλαψα.. ήταν η πρώτη μου επαφή με anime.
2ος Παγκόσμιος Πόλεμος - δύο ορφανά αδέρφια προσπαθούν να επιβιώσουν.. όσο θυμάμαι τι πέρασαν, το μικροκαμωμένο κοριτσάκι που έφτασε σε σημείο να λιμοκτονεί.. άσε, άσε, με πιάνουν πάλι τα κλάματα.. δε συνεχίζω την ανάλυση για το Grave of fireflies



Se7en
Βασικά βρισκόμουν σε δίλημμα, δεν ήξερα ποια από τις ταινίες Seven, The Silence of the Lambs, Red Dragon, Hannibal, Hannibal Rising να ξεχωρίσω - όλες μου άρεσαν εξίσου, επειδή είχαν έξυπνο σενάριο (το αστυνομικό μου δαιμόνιο ξαναχτυπά)

Και μια που μιλάμε για ταινίες, να δώσω από ένα βατόμουρο στο Ghost Rider και το First Born.. μην κάνετε το λάθος να τα δείτε ή να τα νοικιάσετε σε dvd

Όποιο παιδάκι θέλει, ας συνεχίσει το "παιχνίδι" :)

4 comments:

Anonymous said...

οχι που θα γλιτωνες!

SkiA said...

Tout d'abord, bonjour!
Ξέρεις τι γίνεται, είναι πάρα μα πάρα πολλές οι ταινίες που μου αρέσουν κατά καιρούς, οπότε ήταν δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο 7 :p

Aphrodite said...

kanonise...otan anevw...na dume to breakfast at tiffany's!!

SkiA said...

Mporo na to do aneta kopelia kai 4i kai 5i kai 6i fora
Mi sou po oti molis ertheis tha ksekinisoume kinimatografiki anadromi se tainies tou 80 kai prin :p