26 November 2007

Οι σημαντικότερες Ημερομηνίες της Ζωής μου…

Ύστερα από πάσα του φίλτατου lexx πρέπει να παραθέσω τις σημαντικότερες ημερομηνίες της ζωής μου. Η αλήθεια είναι όμως ότι θυμάμαι κυρίως γεγονότα-καταστάσεις-στιγμές που με σημάδεψαν και θα παραθέσω μερικές από αυτές με την περίοδο που πάνω κάτω συνέβησαν

- Η ημέρα που μπήκα για πρώτη φορά στο δημοτικό σχολείο - ήταν καλοκαίρι και είχαμε πάει με τον μπαμπά μου για να υποβάλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή μου (να τονίσω ότι ήμουν τόσο έξυπνη που με έστειλαν 1 χρόνο νωρίτερα σχολείο :p )

- Ένα βράδυ (πάλι καλοκαίρι) που διαβάζαμε με την ξαδέρφη μου τη βιογραφία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και μας πήραν τα κλάματα, επειδή μας έπιασε το πατριωτικό μας και νιώσαμε περήφανες Μακεδόνισσες (δεν θέλω σχόλιο)

- Ένα βράδυ (άλλο καλοκαίρι πάλι) που ήπιαμε εγώ, η ξαδέρφη Α, η ξαδέρφη Β και η sis, sprite με γρεναδίνη και ήμασταν πολύ περήφανες που καταναλώσαμε αλκοόλ

- Ένα άλλο βράδυ, μετά τον γάμο της θείας μου κι ενώ είχε καταναλώσει μία κάσα μπύρες μου έδωσε ο ξάδερφός μου και οδήγησα το μηχανάκι του

- Ένα άλλο βράδυ (όπως είναι αναμενόμενο του καλοκαιριού) που έδωσα το πρώτο μου φιλί κάτω από ένα δέντρο... ερμμμ κάτω από την πανσέληνο ήθελα να πω

- 2 καλοκαίρια μετά έριξα χαστούκι στο παραπάνω άτομο

- Η ημέρα που μπήκα για πρώτη φορά χειρουργείο για επέμβαση με λαπαροσκόπηση

- Όταν πήρα το CPE (κάτι που δεν περίμενα)

- Όταν έμαθα ότι πέρασα στο Φυσικό

- Όταν έμαθα ότι πέρασα στο Οικονομικό της Νομικής

- Δεκέμβρης του 2004 που πέρασα την 1η μου συνέντευξη (στα 18 μου) και εκ τοτε εργάζομαι σε αυτή την εταιρία

- Ιούλιος του 2007 που πήγα ΙΚΕΑ ;o)

- Το 1ο μου ταξίδι στο εξωτερικό (δυστυχώς δεν μπορώ να παραθέσω πολλές λεπτομέρειες, γιατί ήταν λίγο παράνομο)


- Μάιος του 2025 (κάπου τότε υπολογίζω να έχω πάρει πτυχίο)

Κάνω πάσα στην sis, την Άφρο, τον Παναγιωτάκη (που άνοιξε blog και γράφει κριτική για ταινίες) και σε όποιον άλλο θέλει



4 comments:

Aphrodite said...

ikea zis esi mas odigeis!

an paris esi ptixio to 2025...egw pote 8a to parw kale?!!?

OMGGGGG
me agxoses!

SkiA said...

heh, tora pou to les nomizo oti to 2025 einai mia poli aisiodoksi provlepsi, vale 2040, mazi me ta paidia mou :p
Just kidding kopelia ;)

SkiA said...

ps: ikea exo paei kai me ton mitso parakalo. Psaxno ethelonti gia na ksanapao kapoia stigmi gia na paro karekla gia to domatio, opote psinesai pame :p

Κώστας said...

Ρε σκιά αφού το 2022 θα γίνει η δευτέρα παρουσία (το είπε η δρούζα άλλωστε) εσύ πως στο καλό θα πάρεις πτυχίο το 2025?

Καλησπέρα.