30 November 2007

Skia vs πάροχοι


Ου μπλέξεις με ΟΤΕ και λοιπούς παρόχους , θα έπρεπε να είναι η 11η εντολή. Βέβαια θα μου πεις εάν εσύ είσαι γκαντέμης δε σου φταίει ούτε ο ΟΤΕ ούτε οι υπόλοιποι πάροχοι. Ιδού ένα χρονοδιάγραμμα του προσωπικού μου Γολγοθά

Μέσα Ιουνίου με καλούν από τη forthnet για να ρωτήσουν εάν ενδιαφέρομαι για shared llu. Η απάντηση μου ήταν θετική, αν και η αναμενόμενη διαθεσιμότητα ήταν για 15 Ιουλίου. Δε βαριέσαι λέω, ας κάνω την αίτηση, δεν έχω τίποτα να χάσω, με τα ίδια λεφτά θα έχω "εώς 24Mbps" αντί για 2Mbps που έχω τώρα.

Η ημερομηνία διαθεσιμότητας μετατίθεται για 15 Αυγούστου. Δε βαριέσαι λέω πάλι, θα κάνω υπομονή ένα μήνα ακόμα, το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Αρχές Σεπτέμβρη τίποτα, ούτε καν το κλασικό "Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από forthnet". Πως μου τη δίνει και σκέφτομαι να κάνω αίτηση για 2play, να ξεφορτωθώ το πάγιο του ΟΤΕ και να έχω απεριόριστες αστικές και υπεραστικές με 39€/μήνα. Σαν καλή συνδρομήτρια στέλνω φόρμα ακύρωσης της αίτησης για shared llu και παράλληλα όλα τα δικαιολογητικά για το 2play (αιτησούλα, φωτοτυπία της ταυτότητάς μου, φωτοτυπία της ταυτότητας της μαμάς που είναι ο κάτοχος της γραμμής & λογαριασμό του ΟΤΕ).

Να επισημάνω ότι εργάζομαι σε άλλο πάροχο, αλλά επειδή γνωρίζω εκ των έσω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, προτίμησα τη forthnet, γιατί δεν είχα ποτέ παράπονο από τις υπηρεσίες που παρέχουν (εάν εξαιρέσεις το ότι είναι πιο εύκολο να τύχεις το joker, παρά να βρεις διαθέσιμο εκπρόσωπο από το cc)

Μετά από ένα μήνα περίπου, 15 Οκτωβρίου βλέπω το πολυπόθητο "Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από τη forthnet", είμαστε σε καλό δρόμο σκέφτομαι. Την ίδια ημέρα μου έρχεται λογαριασμός από τη forthnet 60€! Είχε λήξει η 12μηνη προσφορά που είχα και ξαφνικά βρέθηκα να πληρώνω 30€/μήνα για 2Mbps. Καλώ στο cc ώρα μη αιχμής και ρωτάω ευγενικά εάν είναι να καθυστερήσει να υλοποιηθεί η υπηρεσία, να κατεβάσω την γραμμή στα 768Kbps, γιατί το θεωρώ too much να δίνω 30€/μήνα για τα 2Mbps. Όχι, όχι μην ανησυχείτε είμαστε σε καλό δρόμο, μέχρι τέλος του μήνα θα παραλάβετε τον εξοπλισμό μέσω courier και μέσα του επόμενου μήνα το αργότερο θα έχετε ενεργοποιηθεί

Μέχρι μέσα Νοέμβρη ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Από διάφορα forums συμπέρανα ότι δεν έχω μόνο εγώ πρόβλημα με τη forthnet, αλλά και πολλοί κάτοικοι που ανήκουν στο Α/Κ της περιοχής μου. Η απάντηση του cc "Λυπούμαστε, αλλά δεν μας δίνει ο ΟΤΕ βρόγχους"

Στην άκρη του μυαλού μου φωλιάζει η σκέψη να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο, αλλά προτού προχωρήσω βάζω έναν συνάδελφο μου, ο οποίος εργαζόταν παλιότερα στη forthnet και γνωρίζει τους προϊσταμένους να επιβεβαιώσει ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου στέλνω στη forthnet φόρμα ακύρωσης της αίτησης για 2play και ταυτόχρονα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στη Netone, η οποία είναι ο νέος υποψήφιος πάροχος που σκεφτόμουν πιο πάνω.

Έχουν απίστευτο cc, εξυπηρετικότατα παιδιά και πολύ ευγενικά. Παίρνω τηλέφωνο, επιβεβαιώνουν ότι έχουν λάβει τα δικαιολογητικά και μου ζήτησαν εάν είναι εύκολο να στείλω άλλη μία φορά τη 2η σελίδα της αίτησης, γιατί δεν είναι ευδιάκριτα κάποια σημεία. Την στέλνω, καλώ πάλι, όλα οκ πλέον.

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου βάζω το σταθερό μου στον έλεγχο πορείας αιτήματος της forthnet για να επιβεβαιώσω ότι το έχουν βγάλει από το σύστημά τους - για να λέμε την αλήθεια δεν περίμενα να γίνει τόσο σύντομα, αλλά δεν έχανα τίποτα να κάνω έναν έλεγχο. Και τι βλέπω η άμοιρη? "28/11/2007 Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ"

Μένω μαλάκας! Δεν είναι δυνατόν σκέφτομαι, κάποιος παίζει μαζί μου. Καλώ στο cc της forthnet και ο εκπρόσωπος επιβεβαιώνει ότι έλαβαν το fax ακύρωσης της αίτησης. "Ναι, μην ανησυχείτε, το έχουμε λάβει". Για να είμαι σίγουρη 100% τους στέλνω και ένα email και η απάντηση είναι θετική, "Αξιότιμη κα Skia, έχουμε παραλάβει την ακύρωση αίτησης 2play"

Με καλούν σήμερα από Netone (αυτή είναι εταιρία) για να επιβεβαιώσουν τη διεύθυνση. Μετά από λίγο καλούν πάλι για να μου πουν ότι δεν έχω συμπληρώσει το ΑΦΜ της μητέρας μου. Ναι το γνωρίζω, η μητέρα μου δεν έχει ΑΦΜ και όταν ενεργοποιήθηκε το σταθερό δεν είχε δηλώσει. Μου πρότεινε να της δώσω το ΑΦΜ του πατέρα μου, μια που συμπληρώνουν κοινή δήλωση.

Παίρνω τηλέφωνο στο 134 για να δω τι στοιχεία έχουν καταχωρημένα όσον αφορά το σταθερό μου και όπως περίμενα δεν έχουν καταχωρημένο ΑΦΜ. Ρώτησα πάλι ευγενικά (γενικά διακρίνομαι για την ευγένειά μου) εάν υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί η αίτηση φορητότητας που έχω κάνει σε άλλο πάροχο και μου απάντησαν το θεϊκό "Μην ανησυχείτε, έχει εγκριθεί η φορητότητα που ζητήσατε". Το επεξεργάζομαι λιγάκι και συνειδητοποιώ ότι η Netone δεν έχει στείλει ακόμα την αίτηση, άρα η εγκεκριμένη αίτηση είναι της forthnet.

Καλώ τη forthnet και με ενημερώνουν ότι σήμερα καταχωρήθηκε στο σύστημά τους η ακύρωση της αίτησης και θέλει (άκουσον άκουσον) περίπου 2 εβδομάδες να γίνει η ακύρωση. Ελπίζω, λέω, να μην κάνετε καμία ακύρωση στη σύνδεση μέσω ΑΡΥΣ που έχω, το έχω επισημάνει και στο fax που έστειλα και στο email. Ε τι να σας πω, μου απαντάει ευγενικά η εκπρόσωπος (από τις πιο ευγενικές που έχω μιλήσει στη forthnet), εάν περνάει από το χέρι μας δεν θα την ακυρώσουμε.

Το συμπέρασμα: αυτή τη στιγμή η Netone στέλνει στον ΟΤΕ αίτημα φορητότητας & llu το οποίο θα ακυρωθεί, επειδή ο ΟΤΕ έχει εγκρίνει το αίτημα φορητότητας της forthnet, το οποίο δεν έπρεπε καν να φύγει από το σύστημά τους, μια που 2 ημέρες νωρίτερα τους είχα στείλει με fax (και όχι με ταχυδρομικό περιστέρι) φόρμα ακύρωσης της αίτησης.

Προς το παρόν κάνω δεήσεις στον Θεό, στον Αλάχ και στους 12 θεούς του Ολύμπου να μην μπλέξει κι άλλο η κατάσταση (πόσο παραπάνω να μπλέξει θα μου πείτε) και από το νέο έτος να έχω φύγει από τον ΟΤΕ και να δίνω ένα λογικό ποσό (37€/μήνα) για τηλεφωνία και internet.

Είδομεν!

No comments: