07 November 2007

Welcome to the family μικρό μου

Εχθές έκανα την αγορά του αιώνα, έκανα σαν τρελή όταν το κράτησα στα χέρια μου (ούτε όταν πήρα τον Μήτσο δεν εκανα έτσι :p )
Welcome to the family μικρό μου αξιολάτρευτο laptop
Greetings στον father που μου δάνεισε την πιστωτική του (γιατί cash πλέον δεν υπάρχει)
Greetings και στο bf που έκανε έρευνα αγοράς & μου πρότεινε το συγκεκριμένο μοντέλο
Βέβαια η απογοήτευση ήρθε λίγο αργότερα, όταν διαπίστωσα ότι στο video club μου υπάρχουν μόνο 6 ταινίες σε Blu-ray, τις οποίες δεν τις ξέρει ούτε ο σκηνοθέτης. Το καλό που τους θέλω είναι να εμπλουτήσουν σύντομα τη συλλογή τους!

3 comments:

lexx said...

Με γεια! Κι εγώ περιμένω πως και πως να πάρω το δικό μου! :)

SkiA said...

Ευχαριστώ πολύ! Vaio vs Desktop 1-0
Με το καλό να πάρεις κι εσύ σύντομα στα χέρια σου το δικό σου :)

Aphrodite said...

megeiaaaaaaaaa :):):)