02 February 2008

Το μικρό σπίτι στο λιβάδι



Ξεκίνησα να κατεβάζω το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι.. ναι ναι καλά διαβάσατε :p Δυστυχώς το flashget κράσαρε (με τιμώρησε ο Θεούλης επειδή κατέβαζα από torrents) και απ' ό,τι φαίνεται θα αγοράσω και τις 9 seasons (σταδιακά εννοείται) σε αυθεντικά dvd (το βίτσιο μου θα μου στοιχίσει κάπου στα 300€, αλλά δε βαριέσαι)
God bless youtube πάντως που θα έχω να βλέπω μερικά αποσπάσματα όσο θα περιμένω να μου έρθουν τα dvd. Αυτά τα δύο είναι από Season 2, episode "The talking machine"
Δεν θυμάμαι και πολλά από την πλοκή, παρά μόνο το πόσο συμπαθής ήταν η Laura και πόσο σπαστική η Nellie



Jason + Laura = LFE :p

10 comments:

Aphrodite said...

pai

se xasame ke sena

SkiA said...

:(
Με έπιασε μία νοσταλγία να ξαναδώ τα παιδικά και τις σειρές με τις οποίες μεγαλωσαμε. Είναι άδικο που τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν με Pokemon και χαζαμάρες.
Aν δεν δεις λίγο Capten Planet, λίγο Ροζ πάνθηρα, Βαβουροπατάτες, Σνόρκελς, Άμποτ και Κοστέλο, Μικρό σπίτι στο λιβάδι, είμαι της άποψης ότι δεν καταλαβαίνεις παιδικά χρόνια

heart n soul said...

δηλώνω κι εγώ λάτρης του μικρού σπιτιού συναδέλφισσα, σε νιώθω..:)

Anonymous said...

ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ?ΑΠ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ DVD ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ 300 ΕΥΡΩ?ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΓΛΩΤΙΣΜΕΝΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΤΟ EMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
loukritia_p@yahoo.gr
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Hikaru Miyato said...

Υπαρχουν αυτές οι σειρές στο εμπόριο
και με ελληνικούς τίτλους;
Ψαχνω, εκτός απο το Μικρο σπίτι στο Λιβάδι, το Πλοίο της Αγάπης,
Τα χρυσά κορίτσια. Αυτά προς το παρον

SkiA said...

Εαν γνωριζεις αγγλικους τιτλους μπορεις να τα παραγγειλεις απο το play.com , με δωρεαν τα εξοδα αποστολής, χωρις ομως ελληνικου υποτιτλους. Κοστιζει περιπου 20 ευρω η καθε season. Τα εφερνε και το videosun.gr χωρις ελληνικους υποτιτλους επισης

Anonymous said...

PEDIA SAS PARAKALO , OPOIOS DI TO SXOLIO MOY AS GRAPSI EDO APO POU BORO NA AGORASO TO ''MIKRO SPITI STO LIVADI'' METAGLOTISMENO GIATI I MANA MOY ME EXI PRIXI !!!!!
KAI POSO PERIPOY THA KOSTISI.
PADOS APADISTE ,IT'S AN EMERGENCY

Anonymous said...

PEDIA SAS PARAKALO , OPOIOS DI TO SXOLIO MOY AS GRAPSI EDO APO POU BORO NA AGORASO TO ''MIKRO SPITI STO LIVADI'' METAGLOTISMENO GIATI I MANA MOY ME EXI PRIXI !!!!!
KAI POSO PERIPOY THA KOSTISI.
PADOS APADISTE ,IT'S AN EMERGENCY

December 27, 2009 1:06 PM

Anonymous said...

PEDIA SAS PARAKALO , OPOIOS DI TO SXOLIO MOY AS GRAPSI EDO APO POU BORO NA AGORASO TO ''MIKRO SPITI STO LIVADI'' METAGLOTISMENO GIATI I MANA MOY ME EXI PRIXI !!!!!
KAI POSO PERIPOY THA KOSTISI.
PADOS APADISTE ,IT'S AN EMERGENCY

December 27, 2009 1:06 PM

Anonymous said...

PEDIA SAS PARAKALO , OPOIOS DI TO SXOLIO MOY AS GRAPSI EDO APO POU BORO NA AGORASO TO ''MIKRO SPITI STO LIVADI'' METAGLOTISMENO GIATI I MANA MOY ME EXI PRIXI !!!!!
KAI POSO PERIPOY THA KOSTISI.
PADOS APADISTE ,IT'S AN EMERGENCY

December 27, 2009 1:06 PM