14 February 2008

Happy birthday 2 u, u belong 2 the zoo

Μαμά: Πόσο γίνεσαι σήμερα καμάρι μου?
Skia: Αισίως έφτασα τα 22
Μαμά: πούρωσες κι εσύ
Skia: :@ (angry smile)

Αυτή η ημέρα μ' αρέσει γιατί δέχομαι πολλές ευχές και ομολογώ ότι λατρεύω τις ευχές. Ακόμα και η penfriend μου η Wathsala από Sri Lanka μου έστειλε sms

PS: τα δώρα ποικίλουν όπως πάντα, ένα υπέροχο 3μερό εκτός Αθηνών, μία καπαρντίνα, ένα βιβλίο "Οι δρόμοι της καρδιάς", trendy καλτσάκια (η αλήθεια είναι ότι κάνω συλλογή από καλτσάκια, έχω χιλιάδες σχέδια σε ότι χρώμα μπορείς να φανταστείς, μπορεί να το επιβεβαιώσει και η Venus), μία mini καρό φουστίτσα, ένα κρεμαστό και το πιο πετυχημένο απο όλα... το Corpse Bride του Tim Burton σε Blu ray :DDD

2 comments:

Aphrodite said...

oh neee

2 pragmata agorazei i Skia opou sta8i ke opou vre8ei:
klatses ke pitzames!!

:S

Because of you... said...

Ναι αλλα δεν ειπατε γιατι το κανει...
Ειπαμε να την κακολογουμε να την κακολογουμε αλλα εδω εχει το δικιο της..

Αφου της τα παιρνω εγω :(

P.S.: Η πανακριβη και ντελικατη καμπαρντινα ηταν δωρακι απο εμενα, την αγιαγαπητη sis της :P