10 January 2008

Die bitch, die!


Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μία κρίση αυτογνωσίας και ειλικρίνειας, only God knows why. Παραδέχομαι ότι φτάνω τα άκρα, τη μία είμαι τρελά πεισματάρα, την άλλη υπερβολικά καλή, τη μία υπερβολικά ψωνάρα, την άλλη με πιάνουν οι μετριοφροσύνες μου, τη μία με πιάνει το κατιτίς μου και ντύνομαι τελείως χύμα και σπορ, ενώ την άλλη εάν δεν φορέσω 10ποντο τακουνάκι και τιγκάρω τη βλεφαρίδα στη μάσκαρα, δεν μπορώ να βγω από το σπίτι.
Το αποκορύφωμα της ειλικρίνειας μου όμως ήταν σήμερα, σε μία συζήτηση που είχα (δυστυχώς δεν μπορώ να την αναφέρω) μου βγήκε εντελώς αυθόρμητα το "Die bitch, die".. κι όμως αναφερόμουν σ'εμένα.
Heh, δεν πάω καλά :p

2 comments:

Anonymous said...

Ολοι ετσι ειμαστε. Αναλογα με τις μερες μας, τις ωρες μας, τη διαθεση μας. Ολοι εχουμε καλο και κακο χαρακτηρα.
Πας πολυ καλα.

SkiA said...

thx darling :*