04 January 2008

2008 wishes for a happy new year

Σήμερα έπεσα πάνω σε αυτό το post μου και από ό,τι φαίνεται πέτυχα όλους τους στόχους που είχα βάλει!
Κατάφερα να αποκτήσω τον Μήτσο μου (περήφανα σας ανακοινώνω ότι πληρώνω μόνη μου τις δόσεις, την ασφάλεια, τη βενζίνη, τα τέλη κυκλοφορίας) και φυσικά πήρα το δίπλωμα (ε καλά το παρκάρισμα θέλει ακόμα βελτίωση). Το πτυχίο ήταν άκυρος περσινός στόχος, καθώς ήμουν στο 3ο έτος της σχολής και φέτος μπήκα στο 4ο.. οπότε ο στόχος ανανεώνεται!
Το μηνυματάκι που κέρδισε τα φετεινό βραβείο είναι της νονάς μου:
Άλλοι σου γράφουν ποιήματα παρμένα από βιβλία
κι άλλοι σου γράφουν 3 ευχές, πλούτη χαρά υγεία
Μα εγώ που ξέρω τι ζητάς, στον κόσμο τι γυρευεις
Σου εύχομαι να σ'αγαπούν αυτοί που εσύ λατρεύεις

Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία πάνω απ' όλα!! Σμούυυυτςςςς

2 comments:

Anonymous said...

Drive safely με τον Μήτσο και ξεκίνα να... σβήνεις ευχές, έτσι για αλλαγή : )

SkiA said...

Πάντα οδηγώ safely με τον Μήτσο, εκτός εάν πάει κανείς να μου χωθεί ή να κάνει μαμακία, που τα παίρνω άσχημα.
Let me see, υγεία έχουμε, χαρά έχουμε, όσο για τα πλούτη δεν έχουν σημασία