14 December 2007

Ο γύρος του κόσμου σε 24 ώρες


Σήμερα αναχώρησε ο μπαμπάκας μου για επαγγελματικό ταξίδι στο Mumbai. Το αρχικό πλάνο ήταν το εξής:
  • Αναχώρηση από το Ελ. Βενιζέλος στις 7πμ περίπου και άφιξη στο Παρίσι στις 10πμ.
  • Αναχώρηση από Παρίσι στις 10.30πμ και άφιξη στο Μumbai τα μεσάνυχτα (νομίζω τοπική ώρα)
Τελικά το πλάνο άλλαξε, γιατί είχε καθυστέρηση η πτήση από Αθήνα, με αποτέλεσμα να φτάσουν στο Charles de Gaulle στις 10.30πμ και όπως ήταν αναμενόμενο η ανταπόκριση είχε αναχωρήσει. Το νέο πλάνο έχει ως εξής:
  • Αναχώρηση από Παρίσι με την Air France στις 6μμ και άφιξη στο Heathrow στις 9μμ
  • Αναχώρηση από Λονδίνο στις 9.30μμ με προορισμό το πολυπόθητο Mumbai, όπου θα φτάσει αύριο στις 11.30πμ
Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα προς το παρόν με τον καιρό, κοινώς ομίχλη, η οποία ευελπιστώ να μην δημιουργήσει νέα προβλήματα.



Off topic1: Μόλις έφτιαξα γαλακτομπούρεκο, που τόσο του αρέσει. Καημένε πατερούλη μου, γιατί σε ταλαιπωρούν τόσο πολύ; Το καλό που τους θέλω είναι να σου δώσουν τουλάχιστον 10.000€ για ηθική αποζημίωση :p
Off topic2: Αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τις αποσκευές - όπως το έχω υπολογίσει με τόσες αλλαγές είναι αμφίβολο ότι θα φτάσουν Mumbai. Δεν ανησυχώ όμως, γιατί του έχω δανείσει την καταπληκτική πορτοκαλί βαλιτσούλα μου, η οποία είναι μαθημένη στις ανταποκρίσεις (Αθήνα-Θεσ/νίκη, Θεσ/νίκη-Μόναχο)

No comments: