06 December 2007

Planet Earth HD DVD

Αγόρασα το Planet Earth σε HD DVD (βέβαια HD DVD Player δεν υπάρχει ακόμα, αλλά θα υπάρξει λίαν συντόμως). Υπάρχουν 2 εκδόσεις:
  • H είναι η UK , η οποία είναι μεν 5 Disk Set , αλλά είναι 1080i και δεν έχει καθόλου υπότιτλους (ούτε καν αγγλικούς)
  • Η είναι η US, η οποία είναι μεν 4 Disk Set, αλλά είναι 1080p και έχει υπότιτλους (αγγλικούς βέβαια)
Αγόρασα τη 2η και έλαβα το πολυπόθητο email με το παρακάτω κείμενο "We thought you'd like to know that we shipped your gift, and that this completes your order. Shipped via International Shipping (estimated arrival date: 18-December-2007)." Ελπίζω να έχει έρθει μέχρι τα Χριστούγεννα, για να μπει κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο :p

3 comments:

snikolas said...

Πω πω αν και τα έχω σε κανονικό DVD σε ζηλεύω πολύ γιατί η εικόνα θα είναι κλάσης ανώτερη. Αν και εγώ θα αγόραζα τα blue ray λόγο του ps3 που παίζει τα blue ray. Τα έβλεπα πριν από μερικές μέρες στο αγγλικό amazon και ψήθηκα πολύ άσχημα να τα τσιμπήσω, αλλά τελικά η λογική έναντι της καταναλωτικής φρενίτιδας υπερίσχυσε.

snikolas said...

Στην αμερική πουλάνε τα wall mart HD DVD players στην τιμή των 199$!!! Κίνηση του marketing για να ρίξουν τα blue ray έξω από την αγορά!

SkiA said...

Δυστυχώς εγώ είμαι γνωστό θύμα του υπερκαταναλωτισμού (βασικά το συγκεκριμένο δεν προορίζεται για εμένα, αλλά για δώρο Χριστουγέννων).

Για να σου δώσω να καταλάβεις στο σπίτι επικρατούν 2 στρατόπεδα:

*το δικό μου, με σύμμαχο το Vaio, που είμαστε υποστηρικτές του Blu Ray

*του bf (μελλοντικός σύμμαχος ένα Toshiba HD dvd player), υποστηρικτής του HD dvd

Όποιο format και να επικρατήσει πάντως θα είμαστε καλυμμένοι ;o)