31 December 2007

and a happy new year

Σσσουυςςςς, ησυχία, προσπαθώ να συγκεντρωθώ για να κάνω έναν πρόχειρο απολογισμό της χρονιάς που πέρασε :p
  • Πήρα το δίπλωμα και φυσικά τον Μήτσο μου (ο οποίος έχει κάτι μικρογρατζουνιές και μικροβαθουλώματα, αλλά δεν πτοείται καθόλου)
  • Ταξίδεψα για πρώτη φορά στο εξωτερικό (κινδυνεύσαμε να χάσουμε τις αποσκευές μας λόγω ανταπόκρισης στη Θεσ/νικη και είχαμε διάφορες περιπετιούλες του στυλ να τρέχουμε στις 5 το πρωί μες την ομίχλη για να προλάβουμε το τρένο, αλλά περάσαμε πολύ ωραία)
  • Ανέβηκα στο Silver Star (τι Allou Fun Park και πράσινα άλογα μου λέτε μετά)
  • Πήρα αύξηση 100€, την οποίο θεωρώ σημαντικό ποσό επειδή εργάζομαι μόνο 5 ώρες
  • Μείωσα το μηνιαίο λογαριασμό του κινητού από 150€ στα 30-50€ παρακαλώ
  • Έχασα τη Νέλη μου, το αγαπημένο μου κατοικίδιο που είχε φτάσει 7-8 χρονών
  • Αγόρασα τη δική μου Mercedes (δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα).Βασικά από αγορές άλλο τίποτα το 2007, πήρα και έναν αρτοπαρασκευαστή, ένα psp και το Vaio μου φυσικά
Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία σε όλους! Σμουυυυυτςςςς

No comments: