18 December 2007

It's party time

Μετά το πρωινό σοκ (βλέπε πιο κάτω), η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να εξελιχθεί έτσι η ημέρα.

  • Έκπληξη Νο1 : Με φωνάζει η προϊστάμενη μου. "Ωχ" , σκέφτηκα, "καμία χαζομάρα θα έκανα και θα θέλει να μου τα ψάλει". Αντ' αυτού μου δίνει ένα χαρτάκι το οποίο με ενημέρωνε ότι πήρα αύξηση. Ε, καλά μη φανταστείτε κανένα αστρονομικό ποσό, περίπου 12% , αλλά όπως τα υπολόγισα βγαίνει ένας παραπάνω μισθός το χρόνο :p

  • Έκπληξη Νο2: Γυρίζω σπίτι από τη δουλειά και βρίσκω να με περιμένει ένα δεματάκι από Netone. Επιτέλους έφτασε το πολυπόθητο Speedtouch 780WL. Τους πήρα κι ένα τηλέφωνο, πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης 31/12. Πλάκα θα έχει να κοπεί το τηλέφωνο Πρωτοχρονιάτικα και να μην μπορεί να μας πάρει το σόι από το χωριό για να ευχηθεί τα χρόνια πολλά (διπλές οι ευχές γιατί γιορτάζει και ο μπαμπάκας μου, ο οποίος βρίσκεται Καλκούτα αυτή τη στιγμή)

2 comments:

Aphrodite said...

μπραβοοοοοοοο

δε παίζει να σας το κόψουν.
Το δέμα μου ήρθε στις 12/12 εμένα [είχα κάνει την αίτηση 1 μήνα πριν]

και μου είπανε μπιθανή ημερομινία στις 18/12

έβαλα τη συγκάτοικο να πάρει σήμερα τηλέφωνο να δει τι γίνετε.

Πάντως αν ξαναπάρεις, ρώτα και για το δικό μου.Το ξέρεις το σταθερό νομίζω ε?

Πάντως δε σας το κόβουν το τηλέφωνο


Ματσ μουτσ!!

ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΒΡΗΚΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

SkiA said...

Ax kopelia, vlepo na energopoioumaste kai oi dio apo to neo etos.
Pros to paron exo valei to bf na to elegxei kathe mera apo mia efarmogi - ean exoume kati neotero tha se enimerosoume.
Makia makia kai kala na peraseis ekei kato
PS: Elpizo na min tis exoun dei polloi autes tis fotografies kai gelaei o kosmos mazi mas :pp Exoume ki ena onoma tromara mas, pos na to kanoume ;)